Monday, August 31, 2009

GUNDAM, Naruto Shippuuden, dan study2

GUNDAM+Naruto Shippuuden+study2

=

Welcome to My World


arini ari merdeka or erti kata len "mau duit ka"...tentu la mau duit..walaupun xmeriah taun ni..tp ok la..xyah la nk lebey bulan2 posa ni..malas nk layan kerenah..gpn aritu aku de beli GUNDAM OO versi 001: Gundam EXIA skala 1/60..xpenah aku dpt robot bagak tu..seb bek murah dpt..beli via lelong.com je..tyme nk pasang dia mmg besh..mmg saat menguji ketelitian, kesabaran, ketekunan, kecermatan, pergh..org kata cam budak2 ek...owh salah tu..budak2 mana pandai nk pasang2 benda2 cmni..minat tu kena de..ni klau jual balik tuk 10 tahun akan datang mahal ni..
meh tgk collection aku..

GUNDAM Collections

1/60 GUNDAM EXIA


First collection - GN OOOO + GNA O1O OO Raiser

skang ni manga naruto pn dah smpi 461...klimak cter dah makin menarik setelah Akatsuki masuk campoq hal2 donia ninja..dari cni la kita nmpak morality of the stories, bukan saja2 aku baca manga jepun ni..katun mesia aku layan gak, bab2 baca ni aku suka..hehe(kadang2 mlas gak baca..dah xbesh buat pa baca)

abih yg tu..aku pn nk study ni..test dah mula beratur nk aku conteang2 ketas jawab..buat masa ni ok la..bleh pegi jauh..sbb tu rilek2 jap..Food Engineering, presentation Advanced Food Analysis, kuiz Halal Tech ngan Food Design..mmg besh2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...