Sunday, May 30, 2010

F.Y.P-Tattoo Sleeve-Shrek Selamanya dan Putera Parsi


FYP
Macam biasa masa cepat berlalu,
balik keja cuti, balik cuti keja,
huhuhu.
Perkembangan Final Year Project berjalan lancar
daripada 4 fasa
2 fasa dah selesai
Eksperiment pun dah run
yang tinggal hanya programming routine dalam Excel VBA
satu2nya fasa yang penting
maksudnya dua fasa terakhir yang sangat penting
memang sangat penat dalam minggu ni
balik ke kampus Ahad malam
terus kepagi pulun calibrate thermocouple pada Isninnya
run retort pada Selasanya
Rabu pun retort lagi,
dua kali run..
sebabnya hanya satu
nak dapatkan
raw data before prepare the routine programming
 buat masa Alhamdulillah..
keseorangan buat perkara ni memang tough
aku rasa aku sorang je yang buat mende ni dalam UniKL MICET
tapi takpe, aku enjoy buat mende ni
ada kengkawan sporting, cooperation En Ohmic
seriously I'm enjoyin'
meskipun kadang nyampah jugak nape aku buat mende ni..
haha..

Tattoo Sleeve
Sebelum balik micet hari tu, aku dan adik aku baru saja membeli tattoo sleeve
yang dibeli online dari lelong.com
dengan harga RM30 sepasang
fuh..macam rupa Yakuza dah..
tattoo penuh..

Shrek Selamanya dan Putera Parsi
Hari Sabtu, hari yang agak rileks
ajak adik tengok wayang
dengan memakai sleeve pergi menonton wayang
yang kelakarnya
semua orang pandang aku
asal celah sikit orang pandang
mana taknya semua orang macam jarang nampak orang penuh tatu kat tangan
orang plak ramai..
ada event Battle of The Band
Terminal One, Seremban
biasalah, sangat ramai..
Prince of Persia menarik, Protagonis sangat fleksibel,
adaptasi dari permainan video walaupun kurang lincah dari watak sebenar
didalam permainan.
tetapi garapan watak dah cukup sesuai untuk keadaan realiti
Shrek Forever After and The Final Chapter
masih lagi terdapat impaknya
walaupun kurang momentum dari yang sekuel kedua dahulu
tetapi tetap menarik untuk ditonton
nilai estetika moral sangat banyak dan tinggi untuk dilihat
dan menjadi tatapan semua pihak
Jangan Lepaskan Menonton kedua-dua cerita ini..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...