Monday, August 30, 2010

Meskipun, Hanya kerna, Kamu tahu dan Jika hanya


Ingat lagi kamu benda ini?
Kamu tahu itu memori paling saya ingat

Meskipun bukan lagi perbualan kita
Meskipun bukan lagi anggapan kita
Meskipun bukan lagi permainan kita
Meskipun bukan lagi rahsia kita
Meskipun bukan lagi akan dalam simpanan
Meskipun bukan lagi sesuatu yang aku dambakan
Meskipun ianya adalah kehidupan

Hanya kerna aku begini aku lepaskan
Hanya kerna aku begini aku biarkan
Hanya kerna aku begini aku sayangkan
Hanya kerna begini aku relakan
Hanya kerna begini aku impikan
Hanya kerna begini aku lupakan
Hanya kerna begini aku teruskan hidup

Kamu tahu aku sakit?
Kamu tahu aku terngiang-ngiang?
Kamu tahu aku dah lupa?
Kamu tahu aku merelakannya?
Kamu tahu aku sayangkannya?
Kamu tahu aku ambil kisah tentangnya?
Kamu tahu aku diamkannya?
Kamu tahu aku fikirkannya?
Kamu tahu aku tidak tahu apa fikiran kamu?

Jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku duduk bersujud
Jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku tak pernah berjumpa mu
Jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku pergi dari mu
Jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku sangat mencintai
Jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku memberi penuh kesetiaan
Jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku mengucapkan ayat agung
jika hanya dan memang takdir begitu
ingin aku rela disampingmu

Jadi
Selamat Tinggal Memori


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...