Wednesday, September 23, 2009

Huubies - Download Raya the TVshows

YOH!!
whaddup fella!!
:sweaty:
best kan tyme2 raya ni?
jejalan je keje eh..
open house..
jumpa memember..
sedara sedari..
klau yg bebudak tu apa lg?
ketuk2 pintu n bg salam umah org le..
perkara yg best bg bebudak tyme raya...
DUIT RAYE
kat cni aku pelik sket..
klau tyme aku dulu meraya mintak det raya..
raya pertama dah satu kampung aku round tuntut det raya..
ngan memember aku dulu..
tp skang ntah la.
mayb bebudak la dah moden up-to-date la kot...
raya pertama xdak pa lg..
mai raya ke 3-4 baru budak2meraya..
hoh!!
:argh:
lmbt diorang nk pick-up..(ahak!!)
tp xpa..
yg penting semangat raya tu ada..
I Like It..
rindu la aku kat memember aku..
tyme skool-ah..
zaman men guli n sepak terajang..
xtau la korang cmna la ni..
hope bgui la..
:siga:
so..
dah pueh aku bg intro aih..
activities during my raya this year..
  • beli barang raya
  • buat ketupat daun palas
  • meraya (xkemana pon) dkt2 ni je..
  • Download @ Muat Turun cerita
:puppyeyes:
antara citer yg aku DL
  1. Smallville Season 8
  2. Supernatural Season 5
  3. CSI Miami Season 8
  4. Heroes Season 4
  5. House Season 6
  6. Gundam OO
meluangkan masa dgn tgk citer je nih..
bleh buat biz ni..
yg nk mesti berbayor ler...
:please:
this weekend..
i'll be back to MI[y]CET
End of Mid-Sem Holiday
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...