Sunday, September 6, 2009

Labor-atory, Shopping dan Raya

Yoh!!



MySpace
"Hardwork is the key of success"

mmg toi2 mencabar kewibawaan aku ler lam sa-hari dua ni.sgt penat..MySpacebuat projek dah satu hal..MySpace
buat water act-tivity, pH, moesture kontent..MySpace
tu baru sket tu..lum g another proximate..

heh he..

mggu depan dah start proximate..mmg bz le..MySpace

AHAK!!

nk release-kan pressure gauge serta absolute dengan 5600kPa per second, aku n bebudak ni menggunakan kereta bertayar empat serta berside mirror dan juga air cond sejuk tahap paras beku, kuar berbuka kat melake..alang2 amik baju kelab..(pergh!!xleh thn seyyy..xsabor nk pkai wei)
n berbuke posa kat Kaizer..MySpace
ni bokti2 nya..Kaizer
sedap tp service trok..aku ok jer..memember aku lmbt dpt diorang nya set..sian tul..smpt mkn burger je..

After that


dah puas mkn dgn santap-sentap nye..setel kn ngan dunia akhirat plak (semayang ler)pas tu rewang2 kat padang bosar tu..jejln bgai nk rak..p jonker walk (mencuci mata tgk barang2 baek punya..hehe)
sepak terajang kat tmn permainan..hah!!MySpace
dok penat2 main..p plak Tmn Cempaka kat depan MC...kat cni sandiwara shuuping raya bermula..dpt la aku sepasang baju melayu, jam tangan pakej tuk adik aku g..mkn2..huha cni huha sana..balik buang snang cter...setel cter..
MySpace


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...