Saturday, January 16, 2010

Ketika Cinta Bertasbih

Masuk hari ni dah seminggu start belajo..
memang 1st week yg panjang.. first dua hari dah meletihkan..
ditambah dengan register subjek dimana lebihan jam kredit perlu dibuat manual di ASRA
kesengalan server E-Citie membuatkan semua perkara menjadi leceh..
kelembapannya mengalahkan anak siput yang sedang berjalan..
tetapi semunya berjalan dengan lancar
walaupun subjek2 untuk semester ini memang tough2 belaka..
Tahun ni juga bermula tahun aku mengambil subjek FYP..
memang banyak yang kena fikir..
sampai sakit kepala..
terngiang-ngiang, bermain di fikiran, tak boleh hentikan apa yang terfikir..
tapi sekarang aku dah buat keputusan..
dimana 3 tajuk harus dipilih untuk subjek ini..
semuanya yang berkenan..tak kisah la macam mana pun.
I take the challenge ya!!
hari isnin nak kena submit form dah..
nak pilih saja dah makan masa weii!!.
hari ni saja pun dah terluang dengan menonton movie
memang sakan aku mendownload..
guna je teknologi yang ada..
antara movie yang menjadi bahan tatapan..

memang sangat menarik
walaupun aku jenis suka action tapi tak lupa juga cerita2 bergenre
jiwang cintan nih...
itulah kaki movie macam aku ni semua genre layan..
kalian bagi lah cerita apa pun layan je..
Cerita ni..."Ketika Cinta Bertasbih"
barisan pelakon sangat mantap
dari segi lakonan..
elemen Islam sangat menarik dan dipersembahkan
olahan perjalanannya tersusun..
penghayatan pelakon berjaya mewujudkan sentimen sayu,
dan perasaan pelakon seolah dapat dirasakan..
tetapi..
cerita ini tidak cukup tanpa

kesinambungannya melengkapkan perjalanan cerita ini,
dimana watak menempuhi dugaan2..
cerita ini memang sesuai untuk tatapan semua
terutama sekali kaum hawa..
pasti terharu dan tersentuh..
kalau dah tengok kata biasa tu, hati kalian memang keras..
wallahualam..
tetapi perjalanan cerita ini sememangnya berlaku dalam realiti hidup kita..
nak tahu lebih lanjut..
sila kelik -->sini<--
dari total point10..
aku bagi 9.1...

memang hari yang boleh tahan la lepak2nya
sambung lagi aku mendownload...
~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...